Hranom, naravno!! I to ne bilo kakvom hranom, već onom mojom, najdražom...onom koju godinama kuham i neprestano nadopunjujem. Iako sam u međuvremenu drastično promijenila prehranu ( na bolje, naravno :) ovo je i dalje ostala uvijek dostupna bilježnica koju nikad ne zagubim i stalno je pri ruci. Stoga ovo nije još jedan blog o hrani već moja osobna škrinjica s blagom, a cilj je imati sve svoje dragocjenosti na jednome mjestu.


četvrtak, 29. studenoga 2012.

POTS DE CREME



Sjećate se Pots de Creme s naranđom?

Nedavno su 'Deserti za 50 kuna' u izdanju Jutarnjeg Lista objavili isti taj recept i podsjetili me na njega. Ne zahtijeva previše truda no nemamo baš uvijek Cointreau pri ruci pa se odličnom zamjenom pokazalo naranđino ulje. Ima ga u Lidlu u kompletu aroma za kolače ( znate one male ampulice - vanilija, rum, gorki badem...).

Intenzivna narančina aroma...mmmm....toliko je dobro da me iznenadilo.


Naredni ću put isto isprobati s limunovim uljem pa poslije bademovim a i rum je sigurno mrak.

U stvari treba ih sve isprobati.
Ovo je samo podsjetnik, ako ste zaboravili kako se to radi recept je OVDJE