Hranom, naravno!! I to ne bilo kakvom hranom, već onom mojom, najdražom...onom koju godinama kuham i neprestano nadopunjujem. Iako sam u međuvremenu drastično promijenila prehranu ( na bolje, naravno :) ovo je i dalje ostala uvijek dostupna bilježnica koju nikad ne zagubim i stalno je pri ruci. Stoga ovo nije još jedan blog o hrani već moja osobna škrinjica s blagom, a cilj je imati sve svoje dragocjenosti na jednome mjestu.


utorak, 6. studenoga 2012.

GUACAMOLE UMAK

Recept iz Dobre hrane br. 16

Nije baš da sam ljubitelj te famozne guacamole no obzirom da se radi o zdravim masnoćama ne škodi da nam se ponekad nađe na stolu. Možda najbolje na party druženju uz ostale delicije ili kao snack uz tekmu ili dobar film.

POTREBNO:
2/3 šalice sitno sjeckanog korijandra
žlica sitno sjeckane svježe jalapeno papričice
3/4 čajne žličice soli
sok jednog limuna, papar
3 velika avokada, očišćena i oguljena
3 zrele rajčice, očišćene i sitno sjeckane
1/3 šalice sitno sjeckanog luka


Prepoliviti avokado pa žličicom izvaditi unutrašnjost i odmah je pokapati limunovim sokom. Usitniti je u pire i dodati korijandar, sol, papar, rajčice i sitno sjeckani luk. Sve zajedno dobro izmiješati i poslužiti.

Prelistala sam bezbroj recepata, neki su imali češnjak, neki nisu pa kako svi volimo češnjak ipak sam stavila jedan mali češanj. Moram priznati sa sam na korijandar sasvim zaboravila ali dodat ću ga drugi put.

Za prvi put sam uzela samo jedan avokado i bilo je sasvim dovoljno za omanje društvance.
Uz mediteranski namaz i namaz od zelenih rajčica te još nekoliko vegetarijanskih dodataka kao najbolja podloga pokazao se grilani 'Zrnek' varaždinske Latice koji je svima kao takav bio iznenađenje. Kod grilanja postane hrskav i do izražaja dođu sjemenke koje daju orašat okus što se odlično slaže sa svim  živim sa čim dođe u kontakt.

Meni je najdraži za doručak s bananom i malo meda :)