Hranom, naravno!! I to ne bilo kakvom hranom, već onom mojom, najdražom...onom koju godinama kuham i neprestano nadopunjujem. Iako sam u međuvremenu drastično promijenila prehranu ( na bolje, naravno :) ovo je i dalje ostala uvijek dostupna bilježnica koju nikad ne zagubim i stalno je pri ruci. Stoga ovo nije još jedan blog o hrani već moja osobna škrinjica s blagom, a cilj je imati sve svoje dragocjenosti na jednome mjestu.


subota, 5. studenoga 2022.

ZDRAVI GRIC - NUTRI KULTI - ZA PUTOVANJA

 

Već nekih desetak godina brašno i šećer aktiviraju mi upalni proces koji se manifestira jakim bolovima i ukočenim zglobovima, stoga ih maksimalno izbjegavam pa se uvijek pojavi problem kad sam na putu a voće nije prihvatljiva opcija.

Od kad se na tržištu pojavio brend Nutri Kulti to mi je neizmjerno olakšalo stvar zato što su njihove pločice sa sjemenkama bile idealne za ponijeti a dostupne u lokalnom Spar supermarketu.

Tako sam neki dan na putu za Zg svratila u Spar ali, o užasa, na polici su bile vrećice sa totalno smrvljenim pločicama ( odmah mi je palo na pamet kako bi bile super da ih sipam u neku toplu krem juhicu :) ali nije bilo vremena za maštanje, uhvatila sam vrećicu sa suhim voćem i sa laganom nelagodom krenula put Zagreba. 

 Svu sam nadu polagala u one dvije energetske kuglice koje uvijek imam u frižideru i ovog puta za svaki slučaj imala u džepu a onda me obasjalo sunčeko kad sam kroz izlog pekarnice u sklopu KB Rebro ugledala veliku košaru Nutri Kulti proizvoda.
Imali su HELJDINE TROKUTE koje do tada nisam vidjela u Varaždinskim poslovnicama Spara.

I oni bi se odlično uklopili s toplom krem juhicom ili kao podloga za neki namaz ili party zalogajček ali krekeri 1000 SJEMENKI i dalje ostaju moj favorit ( bar do kad ne probam LUKAVCE, koji ovog trenutka piše da su nedostupni ;)


Iz istog su brenda i PIROVE FRULICE

Pir je stara sorta pšenice sa smanjenim udjelom glutena koja još nije genetski modificirana stoga nije ni toliko tretirana pesticidima pa svi koji nisu toliko osjetljivi na pšenicu bolje da koriste pirovo brašno od klasičnog bijelog pšeničnog brašna. Zdravije je.

 

Dodatna vrijednost Nutri Kulti proizvoda je što su svi proizvodi ručno izrađeni, sastojci su prirodni, bez pojačivača okusa, konzervansa i raznih aditiva a brend je naš, ovdje, domaći i k tome ODLIČAN!

 Podržavamo domaće proizvode, hranimo se prirodno, kupujemo Hrvatsko!