Hranom, naravno!! I to ne bilo kakvom hranom, već onom mojom, najdražom...onom koju godinama kuham i neprestano nadopunjujem. Iako sam u međuvremenu drastično promijenila prehranu ( na bolje, naravno :) ovo je i dalje ostala uvijek dostupna bilježnica koju nikad ne zagubim i stalno je pri ruci. Stoga ovo nije još jedan blog o hrani već moja osobna škrinjica s blagom, a cilj je imati sve svoje dragocjenosti na jednome mjestu.


srijeda, 16. svibnja 2018.

Zanimljive misli Alberta Einsteina

Preuzeto sa Atma.hr
Albert Einstein, jedan od najgenijalnijih umova izrekao je mnoge genijalne misli, evo par koje bih izdvojila

  • “Pokušajte ne postati čovjek od uspjeha, pokušajte postati čovjek od vrijednosti

  • “Nikada ne razmišljam o budućnosti. Ona dolazi dovoljno brzo.”

  • “Ne brinite o svojim teškoćama u matematici, uvjeravam vas da su moje veće.” (☺)

  • “Malo je ljudi koji su sposobni staloženo izraziti svoje mišljenje koje se razlikuje od predrasuda njihove društvene sredine. Većina nije u stanju čak ni formirati takvo mišljenje. “

  • “Istina je ono što izdrži test iskustva.”

a nakon ove posljednje pada mi na pamet jedna ( neznam čija ) ali veoma aktualna

  • Istina je uvijek na početku ismijavana, zatim žestoko osporavana da bi na kraju bila prihvaćena kao nepobitna činjenica.
Zakon!! (☺ op.a.)