Hranom, naravno!! I to ne bilo kakvom hranom, već onom mojom, najdražom...onom koju godinama kuham i neprestano nadopunjujem. Iako sam u međuvremenu drastično promijenila prehranu ( na bolje, naravno :) ovo je i dalje ostala uvijek dostupna bilježnica koju nikad ne zagubim i stalno je pri ruci. Stoga ovo nije još jedan blog o hrani već moja osobna škrinjica s blagom, a cilj je imati sve svoje dragocjenosti na jednome mjestu.


nedjelja, 19. svibnja 2013.

VRIJEME ČEKANJA

Ne kuhaš? Pitala me kolegica na poslu neki dan.
Bilo je to logično pitanje nakon što već neko vrijeme ovdje nema ni jednog novog recepta.

Ma kuham, kako ne! No svatko od nas ima nekih svojih planova a ovo je trenutno moje vrijeme čekanja.
Čekanja na svoj mali kutak u kojem će se roditi mnogo mnogo novih recepata. Još samo malo i sve će se doznati a do tada mi oprostite što se družim s majstorima, kupujem pločice, boje za zidove, frižider, aparate...

I vrt je već porastao


Majčina dušica je preživjela svoju prvu opaku zimu, špinatek proklijao, okra prvi puta iznikla a rabarbara dala svoje prve plodove.













Crnu cherry rajčicu sam uspjela nabaviti u trenutku kad joj se više nisam nadala, još samo da uspijem i žutu.

I tako eto, nije da se ništa ne radi, no kuhanje je trenutno u drugom planu. Čeka svoje vrijeme. Zato je ovo vrijeme čekanja.
Još malo, još samo malo :)