Hranom, naravno!! I to ne bilo kakvom hranom, već onom mojom, najdražom...onom koju godinama kuham i neprestano nadopunjujem. Iako sam u međuvremenu drastično promijenila prehranu ( na bolje, naravno :) ovo je i dalje ostala uvijek dostupna bilježnica koju nikad ne zagubim i stalno je pri ruci. Stoga ovo nije još jedan blog o hrani već moja osobna škrinjica s blagom, a cilj je imati sve svoje dragocjenosti na jednome mjestu.


nedjelja, 15. ožujka 2015.

KAKO ČUVATI AVOKADO

Evo jedna korisna za ljubitelje avokada.
On je, uz jabuke, banane i kruške, jedan od onih plodova koji zbog oksidacije nakon rezanja postaju totalno unappetitlich što se pojavljuje kao problem ako koristite četvrtinu dnevno, kao ja. 
No postoji caka kako sačuvati avokado da bez balzamiranja limunovim sokom izdrži izrezan čak nekoliko dana - zatvorite ga u posudu s glavicom prerezanog luka!
 
...tadaaammmm...

Evo kako izgleda drugi dan kad izvadite posudu iz frižidera
-------------------->

Čista elegancija ( prije sam ga premazivala limunovim sokom i umatala u najlonsku foliju )

Miris luka možda djeluje neprivlačno ali izvjetri nakon par minuta a  meseko je krasno, svježe, kao da ste ga ovog časa izrezali.

Supač, ha? :)