Hranom, naravno!! I to ne bilo kakvom hranom, već onom mojom, najdražom...onom koju godinama kuham i neprestano nadopunjujem. Iako sam u međuvremenu drastično promijenila prehranu ( na bolje, naravno :) ovo je i dalje ostala uvijek dostupna bilježnica koju nikad ne zagubim i stalno je pri ruci. Stoga ovo nije još jedan blog o hrani već moja osobna škrinjica s blagom, a cilj je imati sve svoje dragocjenosti na jednome mjestu.


ponedjeljak, 6. siječnja 2014.

KAKO OČISTITI NAR

Nemojte da vas ovaj fantastičan plod obeshrabri svojim prskanjem prilikom čišćenja pa odustanete prije nego što otkrijete sve njegove mogućnosti.

Jednostavno ga uronite u posudu s vodom, u vodi ga ogulite i očistite od kožica pa sve zajedno procijedite kroz sito.

I to je to.

A zatim uđite u svijet vitamina i uživajte u okusu . Ne brinite, zube ćete prije polomiti na čvarcima nego na košticama od nara.

Evo par ideja

Meni najdraža kombinacija orašastog voća, zelenog povrća, žitarica i sira ( slike preuzete s Pinteresta ).
Na slici je kupus, divlja riža, orasi i feta ali ja volim savršeno hrskav kineski kupus pa su onda u kombinaciji quinoa, orasi i feta. I naravno, nar. Preljev je od jogrta sa svježim začinskim travama.
Njama
To radim uvijek kad nađem kineski kupus.

Umjesto rižice ili quinoe može uskočiti crveni ili crni grah, cuscus, leća a može i proso u varijanti bez glutena.
Pronađite svoju najdražu kombinaciju


Ja priznajem da nisam maštovita. Kad jednom isprobam što mi se sviđa, prestaju kombinacije i ta je varijanta zauvijek moja.


Špinatek je varijanta B, ako baš nema kineskog kupusa a zatekne se u frižideru. S plavim sirom i orasima nar je super kombinacija. Ovako i onako se zaklinjem u onu famoznu kombinaciju oraha i plavog sira, ako u to uključimo i krušku uživancija je potpuna

A voćna salata? A svježe iscijeđeni juice iz jednog dobrog juicera?.... nema dileme, nar je u svakoj varijanti njama!