Hranom, naravno!! I to ne bilo kakvom hranom, već onom mojom, najdražom...onom koju godinama kuham i neprestano nadopunjujem. Iako sam u međuvremenu drastično promijenila prehranu ( na bolje, naravno :) ovo je i dalje ostala uvijek dostupna bilježnica koju nikad ne zagubim i stalno je pri ruci. Stoga ovo nije još jedan blog o hrani već moja osobna škrinjica s blagom, a cilj je imati sve svoje dragocjenosti na jednome mjestu.


nedjelja, 24. studenoga 2013.

VAŽNOST DORUČKA

Jeste li se kad otpremili na more a da niste natankali vozilo?
Sigurna sam da niste, ali zato svakog jutra krećete na 8 sati dug put hektike i tempa bez mrvice goriva za vaše najvažnije vozilo - vaš organizam.

Ne vjerujem da je oduvijek tako bilo, nekako mislim da se doručak izgubio u ovoj novoj pošati zvanoj stres a u posljednje vrijeme udio u tome svakako ima i veličina 36.
Kažem 'veličina' jer 38 je već debljina.
Zar to nije strašno?
Nije zapravo važno pod kojom se šifrom ova globalna problematika skriva već to što je svojim djelovanjem stjerala doručak s naših trpeza. Ako teen generacija ne želi doručkovati iz gore navedenih razloga, odrasli ne stignu doručkovati iz gore navedenih razloga a velik dio ljudi nema tih navika gdje nam je nestao najvažniji obrok u danu?
I što je s koncentracijom ako doručka nema, baterije su prazne a pred nama dan pun stresa?

Ne znam za vas ali ja sam oduvijek doručkovala i iz osobnog iskustva znam da organizam koji dobije svoju dozu jutarnje energije besprijekorno funkcionira ( za razliku od onih dana kad ne stignem ništa ubaciti u kljun pa samo gledam na sat i čekam kad će već jednom ta pauza).

Od kad sam upoznala Teu, jutro mi je postalo
najdraži dio dana zbog njene granole koju naprosto obožavam. Mogla bih je jesti za doručak, ručak i večeru i nikad je se ne bih zasitila. Ali nije samo to...nedavno nam je skuhala domaći čokolino, kako je tek to bilo dobro, sad bih najrađe za doručak jela i jedno i drugo jer su oba fantastična.

Dobro, da dalje ne razvlačim ono što i vrapci znaju; jutarnji obrok mora biti kvalitetan i izbalansiran. Dobar doručak hrani i zagrijava naš organizam a ona stara izreka 'po jutru se dan poznaje' definitivno ga stavlja kao najvažniji obrok u danu.

Teina radionica SLATKI DORUČAK nudi njama recepte uz nutricionističke vrijednosti za one koji nemaju vremena, fali im ideja ili ne doručkuju iz nekog drugog razloga.

Ako i niste bili baš osoba koji voli doručak, uvjeravam vas da ćete nakon ovog postati njegov fan.

Probajte!