Hranom, naravno!! I to ne bilo kakvom hranom, već onom mojom, najdražom...onom koju godinama kuham i neprestano nadopunjujem. Iako sam u međuvremenu drastično promijenila prehranu ( na bolje, naravno :) ovo je i dalje ostala uvijek dostupna bilježnica koju nikad ne zagubim i stalno je pri ruci. Stoga ovo nije još jedan blog o hrani već moja osobna škrinjica s blagom, a cilj je imati sve svoje dragocjenosti na jednome mjestu.


subota, 30. srpnja 2011.

CHILLI BROWNIES


e ovaj bi se već mogao nazvati mojim najdražim, ne samo zbog čilija kojeg obožavam već i zbog svoje nježne mekane unutrašnjosti....mmmmm...
pazite samo da ga predugo ne pečete jer će izgubiti kremastu strukturu

Često sam, pekući kolač u velikom limu, sasvim izgubila kompas pa dodala po četiri žlićice ljute paprike jer mi se onako, licnuvši, učinilo da još uvijek nema onu pikantnost koju sam željela. Krajnji rezultat je bio hotttt....uhh..svima su oči ispale.
Meni nisu, na kraju sam sve ja pojela :))

Dakle recept:
25 dag tamne čokolade
10 dag oraha ili lješnjaka
4 jaja
30 dag šećera ( smeđeg, nerafiniranog )
malo soli
1 kavena žličica mljevene čili paprike
180 ml ulja ( može kokosovog )
1 vanili šećer
10 dag brašna
3 dag gorkog kakaoa
10 dag čokoladnih mrvica ( ako nemate ništa strašno )
šećer u prahu za posipanje

Orahe ili lješnjake krupno nasjeckati. Umutiti jaja sa šećerom, dodati sol, vanili, čili, kakao, ulje, mrvice i na kraju brašno. Sipati u tankom sloju u veliku plitku tepsiju na papir za pečenje i peći oko 15- 20 minuta na 180 stupnjeva. Bocnite čačkalicom. Ako je dobro pečeni kolač tijesto se mora još malo držati za čačkalicu. Gornja kora će vam popucati ali to je dio čarolije. Izvadite iz pečnice i odmah vlažnim nožem narežite na kocke i posipajte šećerom u prahu.
Ako je recept u potpunosti uspio neće biti nimalo lako narezati ga ali vjerujte, trud se isplati!


Film uz božanstvene browniese: CHOCOLAT - Zabito francusko selo, Juliette Binoche i Johnny Depp......mmmmmmmmm
koliko ste ga puta već pogledali?
:)
:)