petak, 9. listopada 2015.

T-COM- shiza

Okej, dragi ljubitelji fine hrane, isprike, dugo se nisam javila.
Nije baš da je ovo tema s kojom bih trebala uletjeti nakon 5 mjeseci ali pomoći nema...sve je to od lošeg vina ( tješi me Bebek, moj najbolji prijatelj ).
Ne razumijem, koji se to vrag događa? jel se to Zemlja počela brže vrtjeti oko Sunca pa dan više ne traje 24 sata ili što? U 6 se budim, u 23 obrušim mrtva, a prostor između prekratak za riješiti popis obaveza.
Wtf...?

Na sve to danas naleti poslastica; T-com odjava USB mobilnog internet sticka.
Imate vremena?
Priča ide ovako ( najkraća verzija ).

No prije nego što počnem samo jedna informacija. Iz moje perspektive srednjevjekovnog korisnika
...srednje...
...hmmm....nisam to baš dobro rekla ali nemrem se sjetiti drugog termina. Mislim na middle age, jel? Znate kaj mislim. Uglavnom, iz moje perspektive ako želite obavili nešto u T-com centru u centru grada naoružajte se strpljenjem, ili budite penzić, ili uzmite godišnji...štogod. Uglavnom ono što vam je potrebno da riješite problem je - vrijeme.
Današnja priča;
1) Izaberete dan kad ste na godišnjem, uđete, okom prebrojite čekaoce, odlučite da ne odustanete i uzmete broj. Nije uvijek baš sve tako crno ( nadate se dok čitate koji ste na redu )
2) Zatim pored ulaza ugledate pano na kojem piše da svoj red možete zatražiti SMSom na broj 13131 ( supač!! odlučite iskoristiti pogodnost i popiti kavicu s frendicom dok čekate da se stanje odgužva )
3) pošaljete SMS - nema odgovora
4) pošaljete opet - NIŠTA
5) skontate da frendica koja s vama čeka termin i koja šalje SMSove nije na T-com mreži i tu joj pogodnost T-com - NE ODOBRAVA ( zanimljivo, a žena je došla kupiti njihovu uslugu )
6) sjele na kavicu, ja poslala SMS, stiže poruka; poštovani, ispred vas je 10 korisnika, ako želite čekati pošaljite poruku da dobijete broj...
7) Šaljem SMS, dobivamo broj
8) stiže poruka; poštovani, ako želite dobivati podsjetnik koliko je korisnika još ispred vas pošaljite poruku....
9) šaljemo poruku ( kavica još nije stigla )
10) stiže odgovor; poštovani, ispred vas je još 9 korisnika...
11) Čavrljamo, pijemo kavicu, čavrljamo, stiže poruka: poštovani, ispred vas su još dva korisnika, molimo da dođete na vrijeme u odabrani T-centar ( ostavljamo neispijenu kavicu i jurimo preko trga )
12) preuzima nas simpatična, stručna i beskrajno ljubazna djelatnica.
13) Odjavljujem USB stick kojeg ne koristim; 30 kn mjesečno u zadnjih par godina i nije neka lova ali ja sam bloody lijenčina pa mi je lakše platiti nego gubiti vrijeme u ovim redovima. Sad je kraj. Odjavljeno.
 14) Preljubazna djelatnica rješava sve naše probleme, strpljivo objašnjava, pokazuje, ispisuje odjavu, još samo potpis, kad stiže poruka: poštovani, ispred vas su još dva korisnika....
..........doooobro......
15) Potpisujem traženu odjavu a ona naglašava i na ugovoru pokazuje broj 0800....na kojeg se OBAVEZNO moram javiti kako bih potvrdila odjavu
16) Okej. Stižem doma. Ostavljam auto, uzimam bicikl ( vrijeme je novac ) i usput biram 0800... ako žena veli da moram, tha valjda moram ...
17) Stojim na cesti da baš na bicu ne telefoniram i čekam...

  • zvoni
  • odaberite broj 1 za usluge
  • 1
  • pričekajte malo do javljanja operatera...
  • spojit ćemo vas sa prvim slobodnim djelatnikom...
  • i još
  • i još
  • ...
  • nakon bezbroj minuta nisam više znala da li da poklopim ili da čekam; ako poklopim sve me to čeka opet ispočetka
  • ...čekam.....
  • ..nova minuta
  • ..'krvca vrela, prevrela' 
  • lovi me šiza........pa dokle?
I zašto?
Da potvrdim da nisam bila luda dok sam se prije pola sata odjavljivala?
Ili da mi možda netko od susjeda nije želio napraviti pakost pa mi odjavio tih 30 kuna?
Il možda vrijeme čekanja u T-centru nije bilo dovoljno da nadoknadim to što sam ga proteklih godina izbjegavala?
...ili što dovraga??

Što oni ne zovu ako trebaju potvrdu potpisa?
Zašto opet JA moram provesti vrijeme na telefonu čekajući njihovog djelatnika kad bi on mogao okrenuti moj broj i dobiti me odmah ( da se niste usudili reći da taj poziv nije bio besplatan jer mogla bih u afektu izgristi mog nedužnog psa )

Poziv se snima pa sam ( u cilju poboljšanja usluga ) nedužnoj djelatnici u napadu bijesa rekla što mislim. Bez brige, na kraju sam se ispričala. 
REKAPITULACIJA: 
T-com je naš najbolji prijatelj. On to radi za naše dobro jer vjeruje da sam tamo, na šalteru, dok sam se odjavljivala bila retardirana pa mi je promakao neki paket usluga koje trenutno nude. 
Njihova ljubazna djelatnica preko telefona taj propust je željela nadoknaditi. 
U moju korist, naravno. 


Uh!
Oprostite. Lakše mi je sad kad sam sve to s vama podijelila.
Drugi put obećajem neki receptek :)